Veelgestelde vragen
HELP! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op door te mailen naar info@lylaboetiek.nl. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja natuurlijk! Tijdens het afrekenen kan je je eigen factuuradres invullen & een alternatief afleveradres.
Als ik het cadeau laat opsturen naar een ander, zit daar dan ook de factuur bij?
Nee, de factuur krijg je via de mail die opgegeven is bij het bestelformulier.
Wat zijn de verzendkosten?
€ 4,20 voor bestellingen die door de brievenbus passen [DHL]
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Welke betaalmethodes zijn er?
- Stripe
- Overboeking
- Creditcard
- Betalen bij afhalen
Hoelang is de levertijd?
Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen hebben een verzendtijd van 3-5 werkdagen, Sneller probeer ik altijd!
Worden de cadeaus ingepakt?
Je kan aangeven bij het afrekenen of je je bestelling ingepakt wilt hebben!