Verzenden & Retourneren

 

Verzenden

Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen hebben een verzendtijd van 3-5 werkdagen, sneller probeer ik altijd! 

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,20 voor bestellingen die door de brievenbus passen [DHL]

Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

 

Levering van alle pakketten verloopt via DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden nadat ik het verstuurd heb. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd / retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag excl. verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via info@lylaboetiek en vul het herroepingsformulier in, welke je meestuurt met de retourzending. ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op door te mailen naar info@lylaboetiek.nl. Ik probeer dan de bestelling nog voor u te wijzigen.